PrestaShop

Akciók

Akciók

Fontos információk bankkártyás fizetéshez

2021. január 1-jétől az online bankkártyás fizetéskor kötelező az úgynevezett kétfaktoros tranzakció-jóváhagyás. Ez egy erős ügyfélhitelesítésnek minősül, melynek célja a kártyával történő visszaélések megakadályozása.

Online fizetés során változás lépett életbe. Bankkártya adataidnak megadása mellett a fizetést banki Applikáción (appon) keresztül vagy SMS-kód megadásával kell hitelesítened. A különböző hitelesítési formákról a saját bankod oldalán tájékozódhatsz.

Erős ügyfélhitelesítés pontról-pontra: 

  1. pont: a fizetési felületen közvetlenül írd be a bankkártya adataidat, vagy mentett kártyás fizetés során válaszd ki korábban már mentett bankkártyádat.
  2. pont: hagyd jóvá a tranzakciót banki applikáción (appon) keresztül vagy SMS-kód megadásával.

Amennyiben a hitelesítés sikeres volt, a tranzakció-jóváhagyás folyamatának végéhez értél és a banki felület visszairányít a webpatikánkba.

Előfordulhat!

  • Előfordulhat, hogy manuálisan kell átlépned banki alkalmazásodba a tranzakció jóváhagyásához. Még akkor is, ha ezt a fizetési felület vagy banki alkalmazása nem jelzi külön.
  • Ez a banki rendszer még nagyon új, ezért még gyakran vannak fennakadások, mely nem a webpatikánk hibájából ered. Kérjük jelezd a bankod felé, ha a fizetés a jónak tűnő beállítások ellenére is meghiúsul.

 Mit tegyek, ha nem tudok bankkártyával fizetni?

Ha többszöri próbálkozás ellenére is sikertelen az online bankkártyás fizetés, javasoljuk, hogy válaszd az átutalásos vagy az utánvétes fizetési módot.

Fontos információk bankkártyás fizetéshez

2021. január 1-jétől az online bankkártyás fizetéskor kötelező az úgynevezett kétfaktoros tranzakció-jóváhagyás. Ez egy erős ügyfélhitelesítésnek minősül, melynek célja a kártyával történő visszaélések megakadályozása.

Online fizetés során változás lépett életbe. Bankkártya adataidnak megadása mellett a fizetést banki Applikáción (appon) keresztül vagy SMS-kód megadásával kell hitelesítened. A különböző hitelesítési formákról a saját bankod oldalán tájékozódhatsz.

Erős ügyfélhitelesítés pontról-pontra: 

  1. pont: a fizetési felületen közvetlenül írd be a bankkártya adataidat, vagy mentett kártyás fizetés során válaszd ki korábban már mentett bankkártyádat.
  2. pont: hagyd jóvá a tranzakciót banki applikáción (appon) keresztül vagy SMS-kód megadásával.

Amennyiben a hitelesítés sikeres volt, a tranzakció-jóváhagyás folyamatának végéhez értél és a banki felület visszairányít a webpatikánkba.

Előfordulhat!

  • Előfordulhat, hogy manuálisan kell átlépned banki alkalmazásodba a tranzakció jóváhagyásához. Még akkor is, ha ezt a fizetési felület vagy banki alkalmazása nem jelzi külön.
  • Ez a banki rendszer még nagyon új, ezért még gyakran vannak fennakadások, mely nem a webpatikánk hibájából ered. Kérjük jelezd a bankod felé, ha a fizetés a jónak tűnő beállítások ellenére is meghiúsul.

 Mit tegyek, ha nem tudok bankkártyával fizetni?

Ha többszöri próbálkozás ellenére is sikertelen az online bankkártyás fizetés, javasoljuk, hogy válaszd az átutalásos vagy az utánvétes fizetési módot.